torsdag 29 april 2010

Jag är stolt!

Bloggen glitterfittorna är en sån förbannat skitfin blogg att jag blir varm i hjärtat. Just för att den är så jävla bra, så känns det som att jag i många sammanhang vill ställa mig upp och skrika:

Det är jag som är Kerstin! Jag! Jag skriver på glitterfittorna!
(ok, nu överdriver jag kanske vår poplaritet, men ändå)

Mindre stolt är jag över frustration av att tiden och lusten inte räcker till för att skriva alla inlägg som ligger innanför pannbenet och väntar. Jag förstår inte hur alla (med eller utan jobb) hinner blogga, twittra, skriva debattartiklar om alla aktuella ämnen hela jäkla tiden? Hur gör ni? Jag hinner knappt städa, laga mat, träna?

3 kommentarer:

Anna Tholl sa...

Je suis de ton avis, ma biche!

Julia sa...

Jag glömmer bort att äta och träna? Och skriver hellre än bra.

Kerstin sa...

Helt rätt Julia!
Jag fungerar dock inte utan mat och träning. Hemmet kan förfalla, det gör inget. Men ändå hinner jag inte. Jag kan väl erkänna att jag också är ett skrivpretto. Just eftersom jag inte "kan" skriva, tror jag att jag måste skriva perfekt när det väl görs.