torsdag 26 november 2009

Lösaktig och förändringsbenägen?

Jag har bytt. Jag har helt ändrat mig. Men är fortfarande kär. Så lätt att byta frånd en ena till den andra. Nu är jag övertygad om att detta är det bästa. Trots alla tidiga 90-tals krås och kitchdetaljer. Jag skall ha tema Pizza som fan. (tre pizzavalv i grekisk stil och plastmatta i fejk marmor) Kan ni visualisera detta?

Ser mig i mina arbetsbyxor, äntligen skall de slitas som fan. Jag skall ha stora jävla maskiner och slipa och såga. Jag skall omfomra in til oigenkännligt och skapa just det som jag vill ha.

Jag hoppas att jag skiljer på relationer till männsikor och saker, för tänk om jag fungerar på samma sätt med relationer till människor. Faktiskt har jag tänkt på detta endel. Tror nog att det är ganska vanlgit att gå och känna samma sak inför personer som man inleder relationer med. Dvs byter ständigt ut för det som blir lite bättre, ändrar och fixar för att det skall passa en själv...

Känns bra att det är ett föremål. Skall vänta ett tag till med att ha kärleksrelationer till människor och njuta ett tag till av att ha makten att helt kontroller och förändra efter mitt behag!

3 kommentarer:

Anna Tholl sa...

Ha ha, Lara! Din slampa! Ser fram emot att höra mer om ditt objekt!

Slogs av en tanke att marknaden tvingar oss att vara mer eller mindre lösaktiga, både kött- och bostadsmarknad. Kanske kommer man till en punkt då man vill settle down men till dess är det väl bäst att njuta av situationen!

/Superslampan

Lara Craft sa...

JA, och jag har kommit på att detta kan komma att utveckla sig till våta fanatiser om mig själv. Vitt smutiskt linne, lagom svättig med något pumpade biceps. "I would have sex with me" som en snubbe sa om sig själv i sommras.

(svarade honom att jag hoppades att det var något han hade haft, men det är en annan historia.)

Kerstin sa...

Hahaha, underbart Lara!